ceylan5758 Canlar bebeğim 6 aylık bu zamana kadar hep kucakta pışpışlayarak uyuttum uyumaya yakında meme istiyor emdiği gibi uyuyor ama bunun bi sonu yok ve artık taşıyamıyorum uyku eğitimi vermek istiyorum ancak biraz denedim çok zor yapamıyorum önerileriniz nelerdirrr siz nasıl uyutuyorsunuz ? Lütfen yardımcı olun.. 🙇🏻♀️
mamacitaa_ ceylan5758 ilk aylar beşikte full sallamayla, sonra emzirerek + beşikte sallama yine , suan ise emzirerek ve uyumazsa da yine ayakta sallama 🥸
ggggr ceylan5758 Aynı şeyi birebir bende yaşıyorum burada bekliyim eğitim için neler yapıyorsunuz nasıl alıştırmak lazım bilmiyorum memede uyuyana kadar zaten sallamaktan yoruluyor insan
ceylan5758 ggggr Aynen memede uyumasına takılmayacam aslında uyursa uyusun mis gibi ama sallamaktan helak oldum artık akşama haşatım çıkmış vaziyette oluyorum
ceylan5758 ggggr Eğitim olarak da uykusu gelince emzik verip beşiğine yatırıyorum biraz vakit geçiriyor bende o sırada odayı topluyorum (emziği de yeni yeni zorla tutturmaya başladım bu arada ) ağlıyor pış pış yapıp sırtına poposına pıt pıt diye vuruyorum iyice sinirlenince kucağıma alıyorum sakinleştirip geri koyuyorum bunu 10 defa yapıyorum neredeyse 🤭 bazen öyle beşikte uyuyor bazen son raddege geliyor emmek istiyor verince de orada uyuyor bi türlü olmadı yani
nurhayat97 ceylan5758 zorluyor ağırlaştıkça ama oturup o şekilde hafif pışpışlıyorum ayakta daha zor geliyor ama bende istiyorum uyku eğitimi vermeyi sırtımdan ameliyatlıyım bi de siz düşünün 🥲
salihanur12 ceylan5758 aslında demek istedim odada tur atıyoruz keşke oturduğum yerde olsa kucağımda sallıyorum
TQYmom2525 Bende de 6 aylık gündüzler mama yiyor, uyutmaya zorlanıyorum, geceleri anne sütü ile beslendiyine memede uyuyor bu daha kolay
aydint 1 yaşında,emerek,kucakda,ayakta sallanarak, pış pışla ve uyuyabileceği her yolla uyuturum, uyutma şekline takılmam yeterki huzurla uyusun
[silindi] 1 yaşında sadece emerek uyuyor sabaha kadar sürekli meme istiyor birlikte uyuyoruz (uyumak denirse) ama canı sağ olsun doya doya birlikte uyumak istiyorum dert değil 🥰
bianneo ceylan5758 11 ay kadar ayağımda sallayıp uyuttum önünü alamıyordum artık sabaha kadar sallıyordum resmen sallamayı bırakınca uyanıyordu. Şimdi yanına uzanıyorum hadi uyuyalım diyorum uyuyor çok bir şey yapmıyorum. Siz de desteksiz uykuya geçseniz çok iyi olur tam zamanı ağırlaşıyorlar artık zor oluyor
dilekkk1 ceylan5758 bende emzirerek yasa sallayarak uyuttum en çok da sallayarak ama bunun ilerde zor olacağını biliyordum bebeğim 6 aylık olunca kendi çapımda ona uykuya tek başına dalabilmesine yardımcı oldum .. Şu an kendi uyuyor psikolojik olarak çok yorulmuşum sonradan fark ettim. Tek yaptığım pış pış sesini açıp onu yatağına koydum popişini pışpışladım tabi ilk gün ilk uykusuna yarım saatte geçti ama bekledim başında biraz pışpış yaptım o da sesler çıkardı mutluydu izin verdim sonra uykusu sıkışmaya başladı huysuzlandı ama ağlamadı bende kucağıma almadım pışpış yaptım (emzik tutması da önemli tabi) emziği çıkardı verdim derken yarım saat sürdü ve uyudu bebeğim. Sonra ki uykuya da aynı şekilde yaptım yüksek sesle pışpış ve ona destek verdim o yine yatağında sesler çıkarıp vakit geçirdi 20 dk da uyudu . Böyle böyle uyumayı öğrendi şu an da 5 dk da uykuya geçiyor yatağına koyunca pış pış açmaya devam.. her bebek farklıdır benim bebeğim kendi kendine uyumaya hazırmış bende ona yardım ettim ve alıştı. Deneyin sabredin