Kızlar bi rahatsızlıktan şüphe edildiği için bende hastahaneye yatmıştım rutin tahlilde beta hgc değerim 5.16 çıkmış 10 gün var daha reglime böyle olupts adet olan oldu mu tedavi sürecimi durdular beta yüksek gelince bu değerle sağlıklı gebeliği olan oldu mu