buketlal Kızlar 39 günlük bebeğim uyurken boğuşur gibi sesler çıkartarak kendini kasıp sıkıyor ve sürekli uyanıyor, geri uyutunca da bu sefer beşiğe koyunca yine aynısını yapıyor nedeni nedir sizce? Uyku sorunu yaşıyoruz…
[silindi] buketlal Yüksek ihtimal gazdır. Her beslenme sonrası gazını mutlaka çıkartmalısın. Karnına masaj yapmalı, beslenme sonrası sırta sıvazlama ile rahatlatırsan biraz daha iyi olur.
1pskmerve buketlal gaz sancısı muhtemelen Emzirdikten sonra gazını çıkarıp yatırın. Bende emince uyuyo diye ellemiyodum ama yatağına koyunca sancıdan uyanıyodu anlamıyodum. Şimdi uyandırıp gazını çıkarıp öyle yatırıyorum daha iyi uyuyo
mervelii42 buketlal Ya bizde 42 günlüğüz. Benim kızımda aynı aşırı ıkınma halinde uykusunda bile . Gaz damlası kullanıyorum ama bakalım inşallah işe yarar
buketlal [silindi] gazını her seferinde çıkartıyoruz, memeyi de doğru düzgün emmiyor mama veriyoruz bu yüzden acaba tam emmediği için mi oluyor diye düşünüyoruz
[silindi] buketlal doğru emmediği için hava gidiyor midesine, mamada mutlaka gaz yapıyordur. Sadece ağızdan değil alttan da gazı çıkartmak çok önemli. İkisininde çıktığından emin olursanız uyku süresi uzar.
buketlal mervelii42 gaz ile sıkıntımız yok şükür iki taraftan da çıkartıyor ama neden yapıyor bilmiyoruz