Bebeknaz merhaba acıdı mı takarken benim rahmim normale göre geride doğumda çok zorlandım normal doğum denendi ama bu yüzden olmadı normal doğum daha sonra aile hemşiremiz deneriz rahmini yeteri kadar çekebilirsek takarız demişti ama cesaret edemedim