Cuma günü doğum yaptım taburcu olacağımız gün solunum sıkıntısı nedeniyle yoğun bakıma alındı, şu an şükür iyiye gidiyor ama şimdiden içimde korku var eve gelince ya bi şey olursa ya anlayamazsam diye, bu korkuyla nasıl başedebilirim yaşayan varsa nolur içimi rahatlatın