Nrn11 Kızlar İzmir’de yaşıyorum şimdi hamileliğimde sıkıntılı günlerden geçiyorum iyi güler yüzlü pozitif ve özellikle işinde başarılı perinatoloji uzmanı önerir misiniz
melekgkce Nrn11 ekol hastanesi Gürsoy bey var çok güler yüzlü ve bilgisine de güvendiğim bir doktor tavsiye ederim
Nrn11 [silindi] evet oradaymış randevu aldım inşallah güzel şeyler söyler içimi rahatlatır ben 12 haftalığım detaylı ultrasonda bakamazmış ama yinede normal ultrasondan başlıcakmış lütfen dua edin gülerek çıkayım odasından
Nrn11 melekgkce melekgkce randevumu aldım Allahım inşallah güzel olumlu konuşur bebeğim için çok korkuyorum lütfen sizlerde dua edin