Hep aynı şeyler,herkesin herşey hakkında bilgisi var 🙄 bana da çok dediler,uzakları geçtim annem kayınvalidem de çok ısrar etti bıraktır işte bebek gelişmez,canına yazık,zaten sütün yaramaz hasta olur çocuk neler neler… çok şükür süt kızıma yaradı,oğlumda gelişti,kilosu boyu herşeyi yerinde geldi 🤲🏼 sizin kalbinizden nasıl geliyosa öyle yapmanız önemli,kimin ne dediğini de umursamayın,bana kızımın takibini yapan ebe bile bırakman lazım,sütün ekşir dedi 🙄 valla ne yalan söyleyeyim ilk hamilelik olduğundan sanırım kızımda daha sağlıklı/düzenli beslenmiştim,oğluma hamileyken kızımın peşinde dolaşmaktan çok dikkat edemedim bi, en önemlisi psikoloji sanırım 😃 ‘elalem’in olumsuz eleştirilerine kulağınızı tıkayın,herşey daha güzel olur