Ben de deneyimsizim, normalde pediatri fizyoterapistiyim her yaş grubu bebek ve çocukla çalıştım ama kendi bebeğime gelince nasıl tutulur onu bile yapamıyorum o ağlayınca ben daha çok ağlıyorum. Ama ilk günlere göre daha iyi olduğumu biliyorum, biraz daha ilerleyince daha iyi olacağım. Hata yapmadan yanlış olmadan bebek mi büyütülür diye kendimi teselli ediyorum☹️