Omerrr54 Bebeğim 4.ayına girdi. Eskiden bıngıldak yeri hareket ediyordu. Dün farkettim ki eskisi gibi bıngıldağı oynamıyor, hareket etmiyor. Başına böyle bir durum gelmiş olan var mı? Hareket etmemesi normal mi? Bıngıldağı kapanmış olabilir mi?