Selam kızlar , kızım doğduğundan beri kusan bir bebek değil. Gelişimi de hep normaldi fazla iştahlı değildi ama sevdiği şeyleri yerdi. 10 gündür sadece mama , makarna ve pilav tüketiyor onun dışında hiçbir şeye ağzını açmıyor . Az bir şey yese bile hemen geğiriyor. Yedikten sonra öksürür gibi yapıp öğürüyor ama kusma yok. Geceleri sık uyanıyor ve gazı oluyor. Bu belirtiler reflü mü ? Tecrübeli anneler lütfen yardım edin