Ayy yine bir bronşit yine oksijen buhar verme sonu yine yatış… 😩 bir buçuk yaşında bi bronşit oldu sonra nerdeyse 3 ay da bir tekrarlıyor. Şuan 28 aylıgız. O kadar ilginç ki çocuk bi gün önce yerinde durmuyor her sey okey sabah bi uyanıyoruz öksürük hemen doktora götürüyorum ciğerde bişey yok ebe geliyorum sabaha bi bakıyoeuz solunum tavan yapmış hemen oksijen buhar veriyorlar sonra da kontrol amaclı yatıs veriliyor. Valla bu günümüze şükür ama psikolojim kaldırmıyor artık nerde ne zaman hasta oluyor anlamıyorum ve bizim bundan başka hastalığımız da olmuyor.. İçin sıkıldı yazmak istedim var mı böyle olup atlayan