[silindi] ben de doktorumun önerisiyle ceres markasının ürünlerine başladım. Sırasıyla Temizleme köpüğü, sıkılaştırıcı nemlendirici sprey, nem bombası(hyalüronik asit serumu) ve bitiş olarak evdeysem gündüz nemlendiricisini dışarıya çıkacaksam 50 faktör mineralli güneş kremini kullanıyorum. İnanılmaz iyi geldi cildime. Zaten bu marka tedaviye yönelik ürünler sunuyor. Yüzüm de 1 tane lekem vardı geçti, kuruluk kaşıntı ve kızarıklık hassasiyetim sona erdi. Parıl parıl parladım. Kuzenim geçen gün diyor ki sen de bir değişiklik var😊