Ozlem_1995 seni çok iyi anlıyorum neler denedim neler kanıyordu artık benimki acısı tarif edilemez biz 21 günlük olduk evet yine acıyor ama ilk zamanki gibi değil tamamen boşaltman çok önemli yoksa mastit olur iyice mahvolursun bugün avent göğüs kalkanı kullanmaya başladım ve çok memnun kaldım nemli tutuyor göğüs ucu dışarda kalıyor bebeğin emerek çıkarması gerekmiyor ayrıca ben Doğumdan beri silikon göğüs ucu kullanıyorum buna rağmen yaşadıklarım çok fenaydı inanıyorum ki geçiçek hepsi sende inan kendine ve bebeğine 😇