emirefemom Kızlar selam Oğluşum aralık da 4 yaşına girecek ben de 3.5 haftalık hamileyim 🥹 Aralarındaki yaş farkı sizce nasıl beni neler bekliyor tecrübeli anneler plsss 🤭
pembeayakkabilikiz emirefemom bence gayet ıdeal sanırım aralarında 4 yaş olacak ☺️ benımde çocuklarım arasında 3 yaş olacak ☺️
mylifes_myrules emirefemom benim kızım kasımda 4 e girecek bende 7 aylık hamileyim yaş farkı gayet iyi siz doğurana kadar 5ini doldurur oğlun hiç korkma yani 😄
sadecoffeee emirefemom benimde kızım 4 yaşında ve 10 haftalık hamileyim naneyi yedik tabi 😂 tam rahata ediyoruz derken bi 4 yıl daha kitlendi 🤦🏻♀️😂
mylifes_myrules emirefemom kaç yaşında olursa olsunlar kıskançlık illaki olur, ya daha küçük olsaydı hep karışsaydı dövseydi kardeşini,Allahtan 4 yaşından sonra anlıyorlar herşeyi artık ta fazla rahatsız etmezler bizi bu konuda 😄
Niyesordunbucevabi emirefemom Hamilesiniz diye sizi mi kıskanacaklar anlamadım 🤣 hayırlı olsun buarada gayet ideal yaşı
emirefemom Niyesordunbucevabi hayır canım kııız kahkaha attırdın bana ya 😂 oğlumun kardeşini kıskanma durumu o 🙂
Leyla07 @emirefemom Hayırlı olsun Bebişiniz Ekim De 4 yaşına girecegiz Çocuk düşünmedik daha şurada bekleyim aralarinda kaç yaş olması gerek konusunda 🥹🥹
Zeynonunmomu emirefemom baya 5 e yaklaşmış olacak abi olduğunda bende ilk kardeşim olunca 5 yaşındaydım ve hatırlıyorum kısançlık olsa da çok sahiplenmiştim annemde diyor elim ayağım olmuştun diye ama yine de sen onları yalnız bırakma derim😆 Hayırlı olsun evlatcığın ☺️
Niyesordunbucevabi emirefemom ayyy öyle de ya 🤣 inşallah kıskanmaz canım benimkiler de hiç kıskançlık yok mesela
alparslan38 emirefemom valla arkadaşin çocuğu 4 yaşında 3 aylikra bebeği var yeni doğum yapti sayılır zor geciyor diyor tabi onun çocuğu hiç laftan anlamayan cinsten sizin nasıl olur bilemem benimkilerin arası 2.5 yaş