adensi 50 günlüğüz Aptamil kullanıyoruz kaka problemimiz de var ve çok ağlıyor akşamları. Doktor başka bir mama denememi önerdi. Sindirimi kolay mama hangisi kızım da bebelac gold kullanmıştık