sengul34 annevebebegiii__ ben de meşhur oyuncak dolabından aldım ama pişmanım neden diye soracak olursanız onun yerine dolabını dört kapaklı alsaydım bir raflarını bir tarafını oyuncakAA tek tek koysamışım çok pişmanım yer kaplıyor içi gözüküyor gereksiz yere
yagmurkokusu_ Pratico kullanıyorum. Birtane daha almayı düşünüyorum. Ama aklımda dolap almakta var tabiki de okula başlayınca hem oyuncaklarını hemde yaptığı etkinlikleri koyabilir.
Kitsu Remaks diye bir marka aldım önermemeye geldim. Renkleri farklı geldi parçası eksik geldi falan çok sorunlu bir sipariş oldu.