Kendini hazır hissedip zaten bezi bırakmışsanız dışarda da korkmayın , eğer hazır değilse kaçırmalar oluyorsa bekleyin biraz daha bende o hataya düştüm sonra kendiliğinden bıraktı birde o bırakmada İstanbul’a gitmiştik Denizliye gelene kadar yarım saatte bir durup gübre sulama yaptık 😀😀