Ücretsiz izindeydim, 3 ekime başlangıç dilekçesi verdim, bebeğim 15 aylık olacak ama içim bir tuhaf oldu, bebeğimi doğduğundan beri kendim bakıyorum, destek almadım. Şimdi ayrılma fikri, bebeğimin ben yokken ne hissedeceği vs derken çıkmaza giriyorum gibi, her şey çocuklarım için diyorum ama içim bir buruk oldu. Daha önce bebeğim 3 aylıkken işe dönmüştüm. Kızlarım da işe dönmemi istediler çünkü tek maaşla zor geçindik.