tuna32_ oglumun ilk topuk kanı ve 5. Gun topuk kanında tsh degeri yüksek çıktı, doğduğunda hastanede aldılar. Sağlık ocağı geri dönüş yaptı tsh degeri yüksek yeniden gelmeniz lazım dedi 3. Kez verdik ve yine 1 hafta sonra tsh yüksek cikti. Hastaneye sevkettiler o gun. Endokrine gittik muayene yaptılar sonra kan aldılar tsh ve serbest t4e baktılar sonuc temiz cikti belgeleri ilçe saglik bakanlığına verdik. 26 aylık bi sorunu yok rutin kontrollerini hep olur. Tsh bakıyorlar ama hic sorun yok.