smeyye1508 kalp kırmayın demiş arkadaş ama kırın 1 yaşına girene kadar anne babasının izni olmadan kimse çocuğa yiyecek bişey vermemeli doğru bulmuyorum bütü aileyi de bu yönde tembihledim başta uyarmaz tepki göstermezsen yarın biz böyle büyüttük bişey olmadı ya döner muhabbet yine post açarsınız 2 aylık çocuğuma bunu verdiler 4 aylık bebeğime bunu yedirmişler diye