Kizim suan 6 aylik.. 4.ayinda bir kez sutlac sonrasi yuzunde kizarikliklar olustu cildi hala kuru o donem cok arastirdim.kimi doktor diyet yap diyorken kimi doktor ustune gidin cocuk alissin diyordu az az yemeye devam ettim.bu surede kizim kabizdi fakat doktorlar (devlet) cok emen bebekleree olur deyip yolladilar..peynir ve sutu yedigimde tepki yoktu yumurta yedigimde cosuyor bende yumurtayi kestim
Suan 6.ay henuz balkabagi,havuc,pirasa elma avakado verdim..kabiz oldugu icin kayisi puresi ihlamur zeytinyagi denedim..her yedirdigime katmama ragmen z.yagi hicbiri cozum olmadi kizim bugun 3.gununde yine fitille aglayarak kaka yapti ve cok uzgunum..ben henuz yogurt yumurta vermedim yarin iyi bir doktora gidip alerji konusundada cozum arayacagim yani denemelimiyim denememeli miyim ? Hala emin degilim..aile hekimi ek gidada anlarsin deyip gecti ama kucucuk cocuga iskence mi cektireyim deneme yanilmayla..bilmiyorum kizlar hala kabiziz hala 3gunde 4gunde bi fitille yapiyoruz :((