kezbanatalay Kızlar bir buçuk yaşına girecek oğlum var ama daha konuşmuyor hiç kelimesi yok bebeğimi tek büyütüyorum o yüzden ekran veriyorum mecbur buna bağlıyorum konuşmamasını vicdan azabı çekiyorum. Sizce normal mi bu durum?
motherisbackk kezbanatalay kızım ekran olmamasına rağmen tam anlamıyla 2 yaştan sonra konuştu. Çocuk gelişim uzmanına götürdüm kaydediyor her şeyi çok normal tüm nesneleri biliyor sorun yok demişti
Poyrazmom0 kezbanatalay Tanıdığımin çocuğu 4 yaşında tek tük konuşuyor fazla bir konuşması yok en azından derdini anlatmaya çalışıyor gerilik dediğiniz bu bence sizin bebeğiniz daha küçük korkmayın
ElvisDemir-moms kezbanatalay sıfır ekranla büyütüyorum. 15 aylık çok konuşmak isteyen bir bebek değil. Ben zorla anne dedirtiyorum. Zorla baba dedirtiyorum. Üşeniyor resmen konuşmaya herşeyi işaretle ister. Ama şöyle seni yadırgamak değil niyetim bende tek büyütüyorum hatta televizyonu bildiği için kumandayı saklıyorum istiyo çünkü. Temizlik yapıyorsam eline bez veriyorum erkek çocuğu olmasına rağmen ya da viledayı veriyorum bi şekilde ilgisini dağıtıyorum bir süre bu şekilde mi denesen acaba
Ayseee12_ kezbanatalay bebim oğlum 17 aylik anlamli 7 8 kelimesi var banada az geliyo su an esimde bende çalışıyoruz oyun gruplarina goturdunuz mu