fnd78 20 gunluk bebeğim emerken ikiniyor ve ağlıyor.Sonra tekrar memeye dönüyor. Meme reddi mi gaz mı bilemiyorum. Günlük toplam 60 cc mama kullanıyoruz. İki defa veriyorum sarılık sebebiyle başladık. Aynısını yaşayan var mı
meryem97 fnd78 aynısını bizde yaşıyoruz. emerken ıkınıyor gaz çıkarıyor ya da 💩 yapıyor. Yapmaya çalışıyor daha doğrusu yapabilirse rahat yapamazsa ıkınmalar emmeler bir arada çılgınca savaşlar veriliyor 😂
fnd78 Meme reddinden çok korkuyorum. İlk çocuğum 9 yaşında. Onu emzirirken fışkırırdı ped dayanmazdı. Bunda hiç öyle değil. Yumuşak boş gibi. Bebeğim mamaya daha çok ihtiyaç duyuyor sanki ve bu da beni üzüyor.