hilall1234 dogru kanguru ve dogru pozisyonlama ile hissetmiyorsunuz cok agirlik. Bir de bana da iyi geliyor sanki yeniden hamileymisim gibi yapisik birlikte olmak ❤️ yani yarim saat falan yuruyus yapiyoruz bazen, bazen parka onunla gidiyoruz, bazen ekmek almaya onunla cikiyoruz. Sehir disinda bazi turistik yerlere giderken bebek arabasiyla birlkte onu da aliyoruz. Bebek arabasiyla cogu yere giremedik mesela kapadokyada. Orada arabayi güvenliğe biraktik kanguruyla devam ettik hep. Ergobaby 360 vardi onu satiyorum simdi neko toddler aldim buyuk beden