LezizeNine haticeeberk doktora götürdün mü canım bi haftada düşüyor normalde ıslak nemli kalmamasına özen göster yoksa enfeksiyon kapar erken düşmez
yogurtlupilav haticeeberk doktorunuza sorun ama erken düşmesinden iyi bence dert etmeyin. Kızımınki erken düştü, kanadı, tekrar k vitamini iğnesi vuruldu. İllaki düşecek, kan akışı kesildiği için herhangi bir riski yok merak etmeyin.
suheyla92 haticeeberk akinti kizariklik sislik vs yoksa endişe etmeyin ama nemli tutmayin bezi takarken altindan takin degmesin oraya
haticeeberk LezizeNine hayir götürmedim canım 2 haftada da düşebilir dediler o yüzden götürmedim daha
LezizeNine haticeeberk dışarıdan baktığında iltihap falan yoksa sorun değil yakında düşer ben her iki bebeğimde pudraladım her gün kurusun çabuk düşsün diye büyük oğlumun 7. Gün küçük oğlumun 6.günde düştü