Merhaba kızlar 9 aylık bebeğim var. Meme reddi olduğu için Bu aya kadar hep sağarak sütümü verdim. Ama meme reddini aşmak için de çok uğraştım. Oğlum son 2 aydır özellikle geceleri emmeye başladı ama göğüslerim eskisi kadar dolu değil sağdığım zaman da eskiye oranla daha az geliyor. Bu normal mi? Zamanla süt azalır mı? Bir de alerjik bir bebek olduğu için normal mama veremiyorum. Alerji mamaları da acı olduğu için kabul etmiyor. Bu aylarda günde kaç cc süt içmesi gerekiyor?