mamacitaa_ Orenda_ beslenme menüsü oluyor dimi bu 🙂↔️ Ben de bugün ekmek arasına labne salam koydum yanına salatalık üzüm meyvesuyu inşallah yemiştir 😁🐥 dün ise pogaca ayran elma
Orenda_ mamacitaa_ sjsjsjk evt🤭 İnşallah bende ıslak kek, çikolatalı süt,patates kızartması,nar koydum inşallah yerler hepsine şifa olsun 💖
Orenda_ sadecesenmelek Yiyorsa güzel bacım olsaydı bende yapardım 🤭sadece meyveli sütleri hazır alıyorum ya👀
sadecesenmelek Orenda_ işte bizim öğretmen istemiyor asla sade süt olabilir sadece. Aslnda muz süt bal pırtttt çekiyorum hemencik hazır ve kattı maddesi yok benim de içim rahat oluyor
lisansli_Mom49 Orenda_ Aynn ben kızıma soruyorum yarın beslemene ne koyayım onun isteği koyuyorum ki yesin yoksa aklım kalır ❤️
sadecesenmelek Orenda_ inşallah içer çilekle de yapıyorm çok güzel oluyor bnce çilekle yaptığımı süzüyorum ama pıtırcıklar oluyor diye
visneli_turtam Orenda_ ben şöyle yapıyorum, sıra ile bir gün poğaça, diğer gün pankek,yada patates kızartması,pizza,tost,ekmek arası, simit.Yanina da mutlaka içecek,meyve ve kuruyemiş
Orenda_ visneli_turtam Evt bende bu şekilde yapıyorum, atıyorum poğaça yaptım yanına meyve koyuyorum üzüm, kavun,elma vs.bir de içecek ekliyorum misss 😃
Orenda_ sadecesenmelek Çilek bulamam maalesef küçük yerdeyim ama muzla yapabilirim teşekkürler canım 👍🏻 ☺️
yavruaslanlar Orenda_ kravusan, pankek, ıspanaklı börek( hazır a101)😀kuruyemiş bar organik süt pınar içim alıyoruz karadut içiyor birde o kadar meyve olarak muz mandalina 2. sınıfız