2.5 yaşında oğlum kreşte uyumuyor ağlıyormuş. Emerek uyuduğu için zorlandı sanırım. Artık tamamen kestim öğretmeni oğlum uyumayınca diğer çocukların olduğu sınıfa götürüyor. Yatağına oturmak bile istemiyor çok ağlıyormuş. Siz de yaşadınız mı nasıl çözdünüz? Evde oyunla durumu taklit edip anltmaya çalılıyorum ama oyunda bile hayır yatmicam diye ağlıyor