Kızlar bugün 6. Ay kontrolüne gittik hemde aşımızı olduk sağlık ocağındaki aile hekimimiz kalbinden şüphelendi üfürüm olabilir diye anne karnında çekilen kalp ekosunda herhangi bir sıkıntı görünmemişti anne karnında sorun görülmeyen daha sonrasında üfürüm başına gelen oldu mu hiç ? 😌