anneliksevinci Merhaba 33 yaşındayım Gözkapaklarım düşük olduğu için yorgun görünüyorum Göz makyajı da yakışmıyor Göz kapağı estetiği olan var mı
anneliksevinci Yigit_Yagiz_Moms canım o göz sağlığı ile ilgilidir benim dediğim göz kapağı lazerle olduğunu hiç duymadım
Yigit_Yagiz_Moms anneliksevinci göz sağlığıyla alakası yok göz kapağı lazerle ameliyat ediliyor. Google’dan araştırırsanız görürsünüz Dünyagöz hastanesi yapıyor
Leno Ablam olfu çok güzel oldu, ben de emzirme bitince düşünüyorum, genetik olarak göz kapaklarımiz düşük