Merhaba arkadaşlar. Benim bebeğim şuan 23 aylık. Seneye Kasım’da 3 yaşına girecek. Yanımızda bakabilecek aile büyüğü olmadığı için bebeğim doğunca işimi bırakmak zorunda kaldım. Çalışmayı çok seviyordum . Çalışma hayatına tekrar dönmeyi çok istiyorum ama bebeğim şuanda daha küçük ve bezli olduğu için bu sene de bakıp seneye Eylül ayında kreşe vermeyi düşünüyorum. Sonrasında ben de iş arayıp çalışmaya başlayacağım. Her ne kadar çalışmayı çok istesem de kreş konusunda kaygılarım çok fazla. Acaba seneye de kreşe başlamak için erken olur mu (seneye Eylülde 34 aylık olacak), kreşe alışabilir mi? Zorbalanır mı, bir zarar görür mü? Çok fazla hastalık var çok hasta olur mu gibi gibi çok fazla endişem var. Ama çalışmaya da alışık olduğum için evde de durmakta iyice zorlanır oldum. Eski hayatımı özlüyorum. Sosyal medyadaki arkadaşlarıma bakıyorum, doğumdan çok kısa bir süre sonra çalışma hayatlarına ve sosyal hayatlarına tekrar döndüklerini görüyorum. Kendime bakıyorum, kızımı 1 saat emanet edebileceğim hiç kimsem yok. Her şeyi birlikte yapıyoruz. Kızımı kendim büyüttüğüm için memnunum ama ben de diğer insanlar gibi çalışma ve zamanım el verdikçe sosyal hayatıma dönmek istiyorum. Kızımı kreşe versek şuanda eşimin çalışma saatine göre konuşmam gerekirse 7 gibi kreşe bırakıp akşam 18.30 gibi alabiliriz. Oldukça uzun bir süre. Sizler bebeklerini kaç yaşında kreşe verdiniz? Ya da anneanne/babaanneler mi bakıyor? Size göre bu yaşta bir bebeğin kreşe mi gitmesi yoksa aile büyüklerinden birinin mi bakması daha uygun olur? Hemen iş hayatınıza dönebildiniz mi? Bebeğiniz olduktan sonra önceden çalışıyorsanız çalışma hayatınızı nasıl düzene soktunuz? Çok fazla endişem olduğu için buradaki annelerin nasıl bir süreç yürüttüğünü merak ediyorum. Yorumlarınızı bekliyorum 🌸🌸