Beşiği geçen kasım ya da aralık ayında aldık hatırlamıyorum tam şubatta bebeğim doğdu ve toplasanız 5 ay kullanmadık şuan zaten 7 aylık yatmak istemiyor yer olmadığı için de satıyorum hiç bi deformesi sorunu yok sapasağlam yatağıyla satıyorum çilek de ikisinin satışı ayrı oluyor internet sitesinden bakarken ayrı ayrı bakın. Kargo yok kocaelindeyim ilgilenenler yazsın.