Kozom iyi bir özel okula gidiyor yani hem dini eğitim alsın hem de zorbalıga uğramasın diye herkesin iki üçer çocuklarını yokladığı daha kontrol edilebilir bulduğumuz bir okula gidiyor ikinci haftası zaten dört beş gün de hastayken gitmemişti
Şimdi bu okul her öğretmenin böyle çok mutlu göründüğü güler yüzlü falan oldugu bir yer
Ama ben her gün kızımdan ufak ufak ta olsa olumsuz şeyler duyuyorum bazıları çocuktur diyip önemsemiyorum ama mesela bugün tuvaşete derste gidemediklerini hatta bazı arkadaşlarının sıkıştım dediğini ona rağmen ders bitince gidersin dediğini öğrendim ve çok tuhaf ve gereksiz bir kural olarak geldi birincisi sınıfta iki öğretmen var biri Türkçe diğeri ingilizce sürekli konuşuyor tuvaletlerin önünde sürekli bir ablaları var o bekliyor cocuklar sınıftan kendi gidiyor zaten yani dersi bölmüyorlar
Zaten anasınıfı ayrı bir bölüm sensörlğ kartlı kapılar ile açılıyor ben giremiyorum bırakıp alıyorum
Çok kafama takıldı benim kozom 6 yasına girecek ben yıllarca çişini tutardı tutmamasını öğrettim zar zor şimdi onlar tutun diyor öğretmenleri ile konuşayım desem ne diyeceğim mantıklı mı bu
Mesela yemekhaneye suluğu götürmek yasak derste su içmek yasak
Otururken bacaklar düz olacak bacak bacak üzerine atmak gibi mesela eller dizlerin üzerinde olacak falan yani yavaş yavaş kuruluyorum ama kurulmak istemiyorum çünkü öğretmenine söylediğim hersey onum kızıma bakış acısını değiştirebilir negatif bir ortamda olsun istemem aynı zamanda hastalandığında arıyorlar nasıl falan diye aslında çok bir beklentim de yok kibar olsunlar zorbalık olmasın çama tıvaleti gelince de gidebilsin yani