Bebeğim 50 günlük doğduğundan beri biberonla besleniyor sezaryen olduğu için başta sütüm olmadı sarılık olunca mama başladık biberonla ondan sonra asla memeyi tutmadı biberonla mama ve sağdığım sütle ilerliyoruz şimdi silikon ucu tutuyor ama biberona alıştığı için ağzını büyük açmadan sadece biberon ucu gibi ucunu tutup çekiyor haliyle meme uçlarım çok acıyor. Bebeğe memeyi kavratmanın kolay bir yolu var mıdır ağzını açmayı emmeyi bilmiyor sanki