Kızlar henüz bir test yaptırmadım ama önceden en ufak toza hastalanirdi doktor alerjik dikkat et demişti berneyse . Geçen hafta post açmıştım resimli bu sefer daha fazla artarak heryeri kabardı özellikle koltuk altı sırrı göğüs tarafı . Dedim köpekten falan biyerde pire mi düştü de geldi ama aynı şekilde olunca kokrtum ikidir doktora gidiyorum alerjik biseyisirmis diyip gecistiriyolar başına gelen var mı ? Hangi doktora gitmme gerekiyor