Kızlar gece rüyamda bayıldığımı gördüm. Ama nasıl bir şey.. tüm hisleri bedenimde hissettim; gözümün kararmasını, yavaş yavaş düşmemi, o karanlığı, kulaklarımda uğultuyu.. sonra gözümü açtım tavana baktım yarım dakika sonra anladım rüya ama elim kolum oynamıyor. Biraz daha bekledim sonra oynatmaya başladım elimi kolumu.. bu nasıl bir şey resmen gerçek bayılmayı yaşadım gibi. Zaten bu ara bayılmaktan çok korkuyorum. Bugün resmen leyla gibiyim. Sürekli tetikte, anksiyete zirve. Yürürken sersem gibiyim, başımda baskı ve karıncalanma, uyuşma var. Tansiyon falan iyi ama kaygı çok yüksek. Ek atımları da çok hissediyorum kalbimin. İçim bir fena oluyor gibi oluyor. Zaten panik atak çok yoğun bu ara ama bu rüya mahvetti beni.