aysebb doğumdan itibaren 2 yıl mı? Sütünüzde azalma olmamış mıydı? Bende ikinci bebeğimi doğurdum 2.5 ay önce daha önceki bebeğimde emzirirken cerazette kullanıyordum ama o beni çok rahatsız etmişti lekelenme konusunda. Bu hapın böyle bi yan etkisi var mı? Kullanım şekli aynı cerazette gibi mi?