Yaşı yaklaşan ama dişi olmayan bebiş anneleri, kızım 11 ay 12 günlüken yani bu sabah dişini çıkardı. Hiç bir belirti olmadan salyalanmadan huysuzluk olmadan normal gününde devam ederek ve üst tavşan dişlerinden çıkardı. Alta hala bişiçık yok. Ümidinizi yitirmeyin ben çaktırmadan da olsa takıyordum ve bir belirti olmadığı için üzülüyordum daha çok var sanıyordum. Darısı bekleyen herkesin başına 🧚♀️🌸