humaveannesii Kızım 17,5 aylık gece her saat başı kalkıyor 5 gündür böyle neden böyle oldu ne yapmam geeekir bebeği böyle olan var mı ,piskolojim bozuldu Miye böyle yapar acaba😰😰
nurcan355 humaveannesii 17 aylik bizde ayniyiz uyumak istemiyor dogdu dogali boyle hic sevmiyor uykuyu hep direniyor
humaveannesii aslhnkrts dişlerinde bir belirti yok ama gündüz de huysuz olmaz mı ağlamaz mı diş olsa 😰çok çaresizim vallahi çok bunaldım üzülüyorum da
rotasiz humaveannesii diş ağrısı en çok geceleri dinlenme anında olur. Büyüklerde de en çok geceleei ağrı olur bilirsiniz ki. Ama 18.ay son atak olabilir çocuğunuzdaki. Bizde biraz zorlu vw uzun geçmişti. Hatta o kadar zorlanmıştım ki o ayda memede uyumaya alışmıştı.
keremcevriye Benim oğlum 16 aylık, nerdeyse 2-3 aydır geceleri sürekli kalkıyor odalarımızı ayırdık ama bazen de kalkıp yanımıza geliyor bazen ağlıyor uykusu dağılıyor uyumuyor 4-5 kez kalkıyor yani bir türlü düzelmiyor bende ne yapacağımı bilmiyorum
humaveannesii keremcevriye tam olarak böyle 5 6 kere uyanıyor saat başı uyandığı oldu acaba neden böyleler cidden anlamsız sinirim bozuluyor korkuyorum da acaba korkuyor mı bi yeri mi ağrıyor diye ağrı kesici de veriyorum yok
keremcevriye Bende öyle ağrı kesici veriyorum diş granülü veriyorum ama değişen hiçbir şey yok sanırım huy edindi
humaveannesii rotasiz ya ben bide emziği de bıraktım yanlış zamanda bıraktırdım demek çok yorucu öok zpr
Ftet 18 aylık ben hiç uyumuyorum inanır mısınız sürekli bağırarak uyanıyor artık dr a götürdüm kulağı kızarık dedi 15 gün antibiyotik kullandı geçmemiş dedi aldım kbb ye götürdüm diş yüzünden kızarık iltihap yok boş yere antibiyotik kullanmışsın dedi ben tabii kafayı yicem zaten zor ilaç içirmek bide şimdi grip öksürük var diş desen salya sümük ( afedersiniz) çıldırmak üzere değilim çıldırdım ben
humaveannesii Ftet benimki de aynı cidden salya sümük ağlıyor ayağıma alıyorum susuyor beşiğine koyuyorum ağlıyor uyanıyor değişik bi dönemden geçiyoruz Allah yardım etsin hepimize
Tas0525 Ftet bizde aynıyız 17 aylık geceleri ağlayarak uyanıyor bir kaç gündür burunları sürekli akıyor dün gece tam uyuttum ağlayarak uyandı hafif ateşi vardı Allah yardımcımız olsun :(
Ftet humaveannesii amin son atak dönemini yaşıyoruz galiba bidaha atak istemiyorum hepsini dolu dolu yaşadım 😂
humaveannesii Ftet bende öyle cidden geçen doktora gittik atak dedi dedim artık yeter doğdu doğalı atak şu bu ergen gibiler😂
Cerenncee Benim bebeğim hep çok sık uyanıyordu zaten doğdu doğalı ben de zamanla geçer diye umuyordum ama benimki de 16 aylık ve her gece minimum 3 kere uyanır bazen saat başı uyanıyor 3 kere uyanınca ohh çok şükür diyorum