aysenurasilaslan merhaba yanıtınız ve öneriniz için teşekkür ederim. Bizim bebeğimizde sağ ayakta c pozisyonu var, bunun yanında aşil tendonunda sertlik yok, bilek etkilenimi yok, tam anlamıyla klasik bir pev tablosu değil. Doktoru bu alanda çalışan bir prof. onu öncesinde teyit ettik, aynı zamanda kalbinde de delik olduğu için genetik birimine de gittik, orada da muayene ile görüşleri aynı oldu. Biraz sürecimiz de karışık, anne karnında pev denilmedi, doğum sonrası muayenelerde de sorun yoktu, ilk günler de ayağında böyle bir sorun yoktu, 3-4 aylıkken fark ettik ve ondan öncesinde böyle bir sorun olmadığını düşünüyoruz, çünkü eşimle ben hemşireyiz mutlaka fark ederdik.
Prof. dr. Hakan Kınıkın bu konuda çok iyi olduğunu duydum ona da götüreceğiz.