iyikianneyimm Canım çok geçmiş olsun 🥺 Bizde de öyle olmuştu çok gazlı bir bebekti oğlum 💨 Ilık banyo, karnına ılık havlu, bisiklet hareketleri biraz rahatlatıyor. Gaz damlası da doktor onayıyla işe yarıyor. Sabret canım, geçici bir dönem 💕 (probiyotik ve gaz damlasını bir kullanmanı öneririm myflor ve sab simplex bize çok iyi gelmişti.)