fatmazelinblogu aynen dediğiniz gibi her anne farklıdır büyüme ortamları farklıdır çocuk farklıdır kimin isminin çocuğu çok akıllıdır duruyordur kendini oyalanıyordur kimisinin çocuğu da tabir recai ise zıvanadan çıkmış durumdadır hareketlidir kimisi çocukları peşpeşe eder kimi çocukları on yaşında diğeri daha yeni doğuyordur yani bence herkes bir değil bu kadar TV meselesi abartılmamalı tabii ki de çocuğu gözlemlemek de çok önemli diğer annelerin dediği gibi yani çoğunlukla katılıyorum