Oğlum ile ne yapacağımı şaşırdım kızlar. Yani bir saniye oturmuyor. Kalemine su doldurulan boyama kitabı aldım onu bile gezerek boyuyor. Uyurken bile poposu havada. Çok neşeli bir çocuk ama çok hareketli ve inanılmaz dikkati dağınık. Şimdiye kadar 2 dakikadan fazla bir şey ile oynadığına şahit olmadım. Sabah kartondan kuzu yaptım pamuk yapıştıralım diye. Geldi söktü attı gitti 😂 siz neler yapıyorsunuz?