barslan66 Kızlar bebeğim 40 günlük oldu iki gündür kaka rengi sarı kahverengi gibi daha doğrusu bezin o kaka kısmı kahverengi gibi oluyor üstünde de sarı renginde kaka anlamadım nedenj nedir sizce normal bir durum mu