jdjdkdkdk sanırım mama sandalyelerinde ayak koyma barının olması önemliymiş birde sizin alanınıza göre de değişir yani dar bir alana sahipseniz daha küçük pratik olanlara bakarsınız ama alanınız geniş bebeğim de iyice rahat etsin diyorsanız daha büyük modellere bakarsınız. Bize hediye geldi joienin önümüzdeki ay ortalarında sanırım kullanmaya başlayacağız. Yani ben alacak olsam basit pratik ebat olarak küçük olanlardan alırdım hem temizlemesi açısından hemde indir kaldır it çek olayından dolayı hafif olsun diye