Ben owli aldım hem yazlık vardı onu kullanıyordum çok memnundum. Şimdi ise ev geceleri 18-19 dereceye düşüyor diye 2.5 tog aldım sadece zıbın ve alt pijama ile yatırıyorum ne terliyor ne üşüyor. Ayrıca çok kaliteli malzeme. Biraz pahalı ama isteyenler dolap uygulamasından 2. El de alabilir bayağı satan vardı.