tgbnr Hiilyuss ben kızım doğduğundan beri deca-tabs kullanıyorum içinde tek D vitamini değil A ve E vitaminide var çok memnunum çok güzel içiyor
tgbnr Hiilyuss yok damla günde 1 kere 5 damla olarak veriliyor bebeğim doğduğunda doktor vermişti hayla da kullanıyorum çok memnunum o damladan
ilaydamom24 Hiilyuss 1 yaşa yeni girdik doktor tahlil yapmadan d vitamini kesti fazlası gelişim geriliği yapar diye. Siz nasıl ilerlediniz kızlar
Hiilyuss ilaydamom24 ben bayadır kullanmıyordum da tekrar kullanmak istedim cuma randevumuz var sorarım yine bakalım ne diyecek. Bize devam demislerdi
ilaydamom24 Hiilyuss benim de kafam karıştı. İnstagramda takip ettiğim doktorlar bir yaştan sonra 600 lük devam ettiriyoruz diyorlar. Kendi doktorumuza bunu söyledim ama bıraktırdı