higit21 27 aylık kızım normal cümleler kurarak konuşuyor..kitap alışkanlığı küçük aylardan buyana oluşmadı ise ilgisini cekmemesi normal.ewde kendi kendine oynarken oturun siz ayni odada yakınına okuyun.sizi duyacak elbet..bakması şart degil iyinin kötüsü diyelim.ayına uygun kitaplar seçin..oyun kurun bol bol o halde her cocuk oynamayi sewer.2 li 3 lu kısa cumleler kurarak net konuşun.herseyin her nesnenin adini,rengini,şeklini belirterek konusun..ve sosyal ortam sağlayın..