maygirl merhaba evet elimizde doktorumuzun aşı takvimi vardı. 15.ay yazıyordu. Sağlık ocağından bugüne 1 yaşında randevu verilmişti hatta. Bugün sağlık ocağına gittiğimizde geç kalmışsınız dedi biri. Diğeri hayır yapıyoruz daha büyük çocuklara da yapıyoruz hatta dedi. Ben de arada kaldım. İçime kurt düştü. Doktorumuz hastaneden ayrılınca ulaşamadım. O sebeple buraya yazdım. Ülkede işini doğru düzgün yapan yok. Bizde de 3-5-15 ay diye planlamıştı doktor aylar öncesinde. Bugün yaptırdık.