gamzepyrz Bebeğim gazdan ayaklarını kendine çekiyor kıpkırmızı oluyor çok ta ağlıyor gaz damlasına alıştırmak istemiyorum kimyon gaz kemeri falan hafifletiyor ama kolik mi oldu anlamadım
kkelemcisoy gamzepyrz gaz damlası gazların birikip toplu halde çıkmasını sağlıyor zaten 2-3 ay kullanacak alışması konusunu anlamadım alışsa nolur ki canına yazık çocuğun
mhktcy Denemediğim gaz damlası kalmamıştı benim hiç biri fayda etmedi kolik olduğu çıktı sonradan ortaya beyaz gürültü dinlettim hep o şekilde sakinleşiyordu uykuya rahat geçiş yapıyordu
gulsimacansu58 Kaç aylık bilmiyorum ama benim kızım kolik ve dut suyu elim ayağım benim. Dut suyu, damla, kundak, sıcak su torbası bunları kullanıyorum 7 aylık oldu hala geçmedi ha bide karnına saf zeytinyağı sürüyorum
eymenku gamzepyrz kullandım rahatlatıyordu onun rahatlayıp huzurla uyuması varken niye kullanmayim ki alışmaktan kastınız nedir tam olarak zaten ilk üç dört ay kullanılıyor sonrasında ise ekstra bı durum olmadığı sürece kullanmanıza gerek kalmaz
murek Birçok gaz damlası denedim ve hiçbiri işe yaramıyor hepsini kestim sadece sabahları probiyotik veriyordum damlaları kesince bebeğim rahatladı ıkınması aşırı gazı kalmadı kesinlikle bi daha çocuğum olursa tek damla kullanmam
Yusufagahinannesi murek bu çocuktan çocuğa değişir. Her damla her bebeğe yaramaz. Damlaları kesince rahatlamış olamaz ancak siz artık büyüyüp rahatladığı döneme denk geldiği için damlayı kesince rahatladı sanıyorsunuz. Beneğim prematüre. 1 aydan beri her sabah probiyotik ve gaz damlası kullanıyorum 3.5 aylık ve gaz sorunu yaşamıyoruz
melekct 24 günlük bebeğim var nurse harveys kullanıyorum, rahatlıyor. Tabi masajla da destek oluyoruz
nurcan4242o 36 günlük bebeğim öyle aman aman gaz veya kaka sorunu yaşamadık çok şükür bazen gaz sancısı çektiğini anladığımda duşa sokup zeytinyağı ile masaj yapıyorum çok rahatlıyor doktor vermedi bize gaz damlası ben bir kere söyledim gazlı bi bebek gibi durmuyor dedi muayene ederken vs sürekli gaz çıkardığı için 🤣
210624 gamzepyrz gaza damlasına alışsa ne olucak yazık bebege gaz sıkışmasına biz bile dayanamiyoruz. Büyüdüğü zaman kendinizi gazlarını çıkarmaya başlıyor